Operator Call Center

- Îți dorești un job part time, flexibil și lipsit de stres?
- Îți place să comunici și să înțelegi nevoile oamenilor?
- Ești o persoană organizată și responsabilă?
- Îți dorești să faci parte dintr-o echipă mare, în care să te poți dezvolta?
- Domeniul imobiliar reprezintă un domeniu ofertant pentru tine?
Consultant imobiliar
- Prietenii și cunoscuții îți spun că ești o persoană sociabilă?
- Ai planuri de viitor ambițioase?
- Vrei să câștigi pe măsura rezultatelor tale?
- Îți dorești un program de lucru flexibil?
- Vrei să faci parte dintr-o echipă veselă și performantă?
- Ai carnet de conducere și câțiva kilometri parcurși în calitate de șofer?
Broker de credite
- Ai expertiză în domeniul vânzărilor (vânzarea de produse bancare) și în interacțiunea cu oamenii?
- Ești obișnuit să lucrezi cu indicatori de performanță și să urmărești rezultatele în vânzări?
- Ai o abordare logică și coerentă în gândire și raționament?
- Ești capabil să planifici timpul și să organizezi eficient sarcinile?
- Ești orientat către atingerea obiectivelor, a targetelor?
Consultant juridic
- Îți place să lucrezi cu legile dar și cu oamenii?
- Ești o persoană diplomată și un bun mediator?
- Dinamismul te caracterizează?
- Domeniul imobiliar reprezintă un domeniu ofertant pentru tine?
- Îți place să lucrezi pe proiecte(până la implementare)?
- Ai un pic de experiență în dreptul urbanismului?
Director de vânzări
- Ai construit și format echipe de vânzări performante?
- Știi cum să construiești un plan de afaceri?
- Lucrul pe bugete nu e un stres prea mare pentru tine?
- Ai experiență și rezultate în domeniul imobiliar, ca și agent de vânzări?
- Cunoști bine piața imobiliară din Iași?
Specialist Resurse Umane
- Îți place să lucrezi cu oamenii?
- Ai experiență în recrutarea forței de vânzări?
- Cunoști metode de recrutare noi?
- Ești motivat de atingerea obiectivelor?
Planificator
- Ai experiență în vânzări sau experiență în domeniu imobiliar?
- Știi să implementezi strategii eficiente de planificare?
- Ai abilități excelente de comunicare?
- Te consideri o persoană bine organizată?
- Îți place să găsești soluții pentru nevoile clienților?
Achizitor
- Dorești un job flexibil și provocator?
- Îți place să comunici și să rezolvi nevoile clienților?
- Ești pasionat de imobiliare, dar nu ai carnet de conducere?
- Ești pasionat de imobiliare dar nu ai suficient timp pentru un job full time?
- Ești o persoană organizată?
Specialist marketing
- Ești creativ și în același timp pragmatic?
- Ai cunoștințe medii cu suita Microsoft Office?
- Domeniul imobiliar reprezintă un domeniu ofertant pentru tine?
- Ai o minimă experiență în creare și implementare de planuri de marketing?
- Comunicarea este un punct forte pentru tine?
Atunci e posibil să fii persoana pe care o căutăm! Mai ai de făcut doar ”un pas în viață”!
Aplică acum și dacă ești persoana de care avem nevoie, te vom contacta!
Asistent Manager
Candidat ideal
Comunicare ușoară si eficientă
Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
Abilitatea de a lucra cu documente
Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în acelasi timp
Capacitate de a respecta termene limită
Abilități customer service/call center
Cunoștinte avansate de operare PC (suita MS Office)
Cunostinte de contabilitate primara